1. Το θεμέλιο του Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού ήταν η Φυσιοκρατική Αντίληψη.
2. Η απόκτηση της Φυσιοκρατικής Αντίληψης επιτυγχάνετο από όλους μέσω της γνώσης της ετυμολογίας των λέξεων της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας.
3. Οι λέξεις της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας δεν σημειώνουν μόνο, όπως κάνουν όλες οι λέξεις όλων των γλωσσών συμπεριλαμβανομένων των Νέων Ελληνικών.
Οι Λέξεις της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας σημαίνουν, δηλαδή σου λένε το φυσιοκρατικό περιεχόμενο της λέξης ή/και σε προκαλούν να το μάθεις.
4. Η Φυσιοκρατική Αντίληψη είναι η βάση, το θεμέλιο της Επιστημονικής Σκέψης, κατ’ αρχήν της Μηχανιστικής που είναι η βάση της Αναλυτικής Κριτικής Σκέψης και μετά της Ουσιαστικής με την συστηματική γνώση της Γεωμετρίας, της Φυσικής και των Μαθηματικών η οποία επιτρέπει την ανέλιξη της Συνθετικής, Ερευνητικής και Εφευρετικής Σκέψης.
Οι γυναίκες στην Αρχαία Ελλάδα ήταν επιφορτισμένες με την ανάπτυξη της Φυσιοκρατικής Αντίληψης στα παιδιά τους. Επομένως γνώριζαν την ετυμολογία των Αρχαίων Ελληνικών Λέξεων, διέθεταν οι ίδιες Φυσιοκρατική Αντίληψη και Αναλυτική Κριτική Σκέψη, είχαν τουλάχιστον Μηχανιστική Επιστημονική Σκέψη και πολλές από αυτές είχαν Ουσιαστική Επιστημονική Σκέψη.
Δίνω λίγα παραδείγματα του πως η γνώση της ετυμολογίας των λέξεων οδηγούσε στην απόκτηση της Φυσιοκρατικής Αντίληψης.
1. Η λέξη πυραμίς.
Πυραμίς = Πυρ + αμίς =ενέργεια + δοχείο = ενέργεια + συλλέκτης = Συλλέκτης Ενέργειας.
Αυτόματα η ίδια η λέξη προκαλούσε τις ερωτήσεις: ΤΙ είναι ενέργεια; ΤΙ είναι συλλέκτης; ΠΩΣ και ΓΙΑΤΙ γίνεται αυτό;
2. Η λέξη ὀστεομάχιον (στομάχι).
Οστεομάχιον = το όργανο του σώματος που μπορεί να μάχεται ακόμη και οστά.
2. Η λέξη ὀστεομάχιον (στομάχι).
Οστεομάχιον = το όργανο του σώματος που μπορεί να μάχεται ακόμη και οστά.
Αυτόματα η ίδια η λέξη προκαλούσε τις ερωτήσεις: ΠΩΣ και ΓΙΑΤΙ γίνεται αυτό;
3. Η λέξη ἐξέλιξις.
Εξέλιξη = εκ της έλικος.
3. Η λέξη ἐξέλιξις.
Εξέλιξη = εκ της έλικος.
Αυτόματα η ίδια η λέξη προκαλούσε τις ερωτήσεις: ΠΟΙΑΣ έλικος; ΠΩΣ και ΓΙΑΤΙ γίνεται αυτό;
Κλπ., κλπ., κλπ.
Οι απαντήσεις στις ερωτήσεις διαμόρφωναν την Φυσιοκρατική Αντίληψη του ερωτούντος…
Έτσι στην ηλικία
[4. Η λέξη ἡλικία.
Ηλικία. Ήλιος + κίω = ήλιος + γυρίζω γύρω από = ήλιος + περιστρέφομαι.
Ήτοι όταν ρωτάς τι ηλικία είσαι, ουσιαστικά ρωτάς πόσες περιστροφές γύρω από τον ήλιο έχεις κάνει.
Αυτόματα η ίδια η λέξη προκαλούσε τις ερωτήσεις: ΠΟΙΑΣ περιστροφής; ΠΩΣ και ΓΙΑΤΙ γίνεται αυτό;]
ίσως των 15 ετών, τα παιδιά είχαν ήδη αποκτήσει Φυσιοκρατική Αντίληψη και μία ισχυρότατη ανάγκη να γνωρίζουν καθώς και μία στάση ζωής που οδηγούσε στην απόκτηση της επιστημονικής σκέψης…
Το θάψιμο και η δολοφονία του Ελληνικού Πολιτισμού δεν περιορίστηκε μόνο στις πόλεις, στα αρχιτεκτονικά έργα, στα πολιτιστικά έργα (θέατρα), στα τεχνικά έργα, στα μνημεία κλπ., ούτε στην ασύλληπτου μεγέθους διαχρονική γενοκτονία των Ελλήνων που συνεχίζεται σήμερα, ούτε στην Ελληνική Γραμματεία…
Το θάψιμο και η δολοφονία του Ελληνικού Πολιτισμού δεν περιορίστηκε μόνο στις πόλεις, στα αρχιτεκτονικά έργα, στα πολιτιστικά έργα (θέατρα), στα τεχνικά έργα, στα μνημεία κλπ., ούτε στην ασύλληπτου μεγέθους διαχρονική γενοκτονία των Ελλήνων που συνεχίζεται σήμερα, ούτε στην Ελληνική Γραμματεία…
Το θάψιμο και η δολοφονία του Ελληνικού Πολιτισμού καθώς και η γενοκτονία των Ελλήνων, ήταν και είναι διαχρονικά, η πρώτη προτεραιότητα της Συμμορίας.
Γιάννης Κατσούλης
φωτογραφία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου