Συντάκτης του άρθρου:
Μετά το αυτοκίνητο της Nissan που αυτο - καθαρίζεται, έρχεται και το αυτοκίνητο που παρκάρει μόνο του! Οι εταιρείες που έχουν ασχοληθεί με αυτού του είδους την εξέλιξη είναι πολλές και κάθε φορά προστίθεται και ένα καινούριο χαρακτηριστικό.
Πολλά οχήματα έχουν κυκλοφορήσει με σύστημα για εύκολο παρκάρισμα, ηχητική προειδοποίηση, ακόμα και κάμερες για να ελέγχει ο οδηγός την απόσταση.
Πολλά οχήματα έχουν κυκλοφορήσει με σύστημα για εύκολο παρκάρισμα, ηχητική προειδοποίηση, ακόμα και κάμερες για να ελέγχει ο οδηγός την απόσταση.
Ορισμένα οχήματα παρκάρουν απολύτως μόνα τους με το πάτημα ενός απλού κουμπιού από τον οδηγό, ο οποίος μπορεί να διακόψει την λειτουργία αυτή με μια μικρή κίνηση.
Η Audi, η Ford και η Volkswagen όμως, έδωσαν πλήρη ελευθερία στον οδηγό. Ο οδηγός μπορεί να βρίσκεται έξω από το αυτοκίνητό του και να δώσει την εντολή για στάθμευση από ένα τηλεχειριστήριο ή από το ίδιο του το κινητό.
Η Audi, η Ford και η Volkswagen όμως, έδωσαν πλήρη ελευθερία στον οδηγό. Ο οδηγός μπορεί να βρίσκεται έξω από το αυτοκίνητό του και να δώσει την εντολή για στάθμευση από ένα τηλεχειριστήριο ή από το ίδιο του το κινητό.
Μόλις δοθεί η εντολή το αυτοκίνητο "διαβάζει" τον χώρο και με τους αισθητήρες που διαθέτει αποφεύγει με ασφάλεια οποιοδήποτε εμπόδιο. Στην συνέχεια κατευθύνεται στην θέση που έχει ορίσει ο οδηγός. Η διαδικασία αυτή μπορεί να γίνει και αντίστροφα και έτσι το όχημα να πάει και να παραλάβει τον οδηγό του από την προεπιλεγμένη θέση.
Τέλος λοιπόν σε στριμωγμένους οδηγούς που κάνουν ακροβατικά για να βγουν από το αυτοκίνητο, επειδή ο χώρος στάθμευσης είναι στενός. Τέλος στα ενοχλητικά κορναρίσματα όταν η στάθμευση θέλει λίγο παραπάνω χρόνο. Τέλος στις απρόσεκτες γρατσουνιές από τον παρκάρισμα ή την αποχώρηση από το πάρκινγκ.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε όμως ότι υπάρχουν αρκετοί περιορισμοί. Οι χώροι στάθμευσης, θα πρέπει να διαθέτουν διαχωριστικές γραμμές που να θέτουν ξεκάθαρα όρια έτσι ώστε να εφαρμόσει το "υπερ" - αυτόματο όχημα. Επιπλέον δεν υπάρχει η δυνατότητα, ακόμα τουλάχιστον, να σταθμεύσει ανάμεσα σε δυο αυτοκίνητα που βρίσκονται εκτός ορίων γραμμών. Όσο για την τιμή της τεχνολογίας αυτόματης στάθμευσης, δεν είναι σταθερή καθώς ποικίλει ανάλογα με την εταιρεία.
Το σίγουρο πάντως είναι ότι μια τέτοια εξέλιξη δεν θα μείνει ανεκμετάλλευτη και πλέον οι λέξεις "στάθμευση / παρκάρισμα / πάρκινγκ" δεν θα αποτελούν εφιάλτη για τους παλιούς και νέους οδηγούς.
Πηγή: which, zdnet
πηγή-dwrean.net
Τέλος λοιπόν σε στριμωγμένους οδηγούς που κάνουν ακροβατικά για να βγουν από το αυτοκίνητο, επειδή ο χώρος στάθμευσης είναι στενός. Τέλος στα ενοχλητικά κορναρίσματα όταν η στάθμευση θέλει λίγο παραπάνω χρόνο. Τέλος στις απρόσεκτες γρατσουνιές από τον παρκάρισμα ή την αποχώρηση από το πάρκινγκ.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε όμως ότι υπάρχουν αρκετοί περιορισμοί. Οι χώροι στάθμευσης, θα πρέπει να διαθέτουν διαχωριστικές γραμμές που να θέτουν ξεκάθαρα όρια έτσι ώστε να εφαρμόσει το "υπερ" - αυτόματο όχημα. Επιπλέον δεν υπάρχει η δυνατότητα, ακόμα τουλάχιστον, να σταθμεύσει ανάμεσα σε δυο αυτοκίνητα που βρίσκονται εκτός ορίων γραμμών. Όσο για την τιμή της τεχνολογίας αυτόματης στάθμευσης, δεν είναι σταθερή καθώς ποικίλει ανάλογα με την εταιρεία.
Το σίγουρο πάντως είναι ότι μια τέτοια εξέλιξη δεν θα μείνει ανεκμετάλλευτη και πλέον οι λέξεις "στάθμευση / παρκάρισμα / πάρκινγκ" δεν θα αποτελούν εφιάλτη για τους παλιούς και νέους οδηγούς.
Πηγή: which, zdnet
πηγή-dwrean.net
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου