«Ἕλληνες ἀεί παῖδες ἐστε, γέρων δέ Ἕλλην οὐκ ἔστιν» (Πλάτων, Τίμαιος, 22b).


"Ὁμολογεῖται μὲν γὰρ τὴν πόλιν ἡμῶν ἀρχαιοτάτην εἶναι καὶ μεγίστην καὶ παρὰ πᾶσιν ἀνθρώποις ὀνομαστοτάτην· οὕτω δὲ καλῆς τῆς ὑποθέσεως οὔσης,
ἐπὶ τοῖς ἐχομένοις τούτων ἔτι μᾶλλον ἡμᾶς προσήκει τιμᾶσθαι. 24. Ταύτην γὰρ οἰκοῦμεν οὐχ ἑτέρους ἐκβαλόντες οὐδ' ἐρήμην καταλαβόντες
οὐδ' ἐκ πολλῶν ἐθνῶν μιγάδες συλλεγέντες, ἀλλ' οὕτω καλῶς καὶ γνησίως γεγόναμεν ὥστ' ἐξ ἧσπερ ἔφυμεν, ταύτην ἔχοντες ἅπαντα τὸν χρόνον διατελοῦμεν,
αὐτόχθονες ὄντες καὶ τῶν ὀνομάτων τοῖς αὐτοῖς οἷσπερ τοὺς οἰκειοτάτους τὴν πόλιν ἔχοντες προσειπεῖν".
(Ἰσοκράτης, Πανηγυρικός, στίχοι 23-24).

Τα άρθρα που φιλοξενούνται στον παρόντα ιστότοπο και προέρχονται απο άλλες πηγές, εκφράζουν αποκλειστικά και μόνον τις απόψεις των συγγραφέων τους.

Καθίσταται σαφές ότι η δημοσίευση ανάρτησης, δεν συνεπάγεται υποχρεωτικά αποδοχή των απόψεων του συγγραφέως.


ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ, ΑΦΗΝΕΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ, ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΡΘΡΟ-ΑΝΑΡΤΗΣΗ (΄κλίκ΄ στο "Δεν υπάρχουν σχόλια"). ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.

Ακολουθήστε μας στο Facebook

Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

Για τον Πατέρα...





Θα σου χαρίσω ένα φιλί,
θα σου πω μια καλημέρα,
αγαπημένε μου πατέρα...

Θα με κρατήσεις αγκαλιά,
τα μαλλιά μου θα χαϊδέψεις
κι ό,τι σου πω, θα το πιστέψεις...

Θα μου ετοιμάσεις πρωινό
και θα αδειάσεις το ψυγείο
και σαν πηγαίνεις στη δουλειά, 
θα μ’ αφήσεις στο σχολείο.

Και θα σου κάνω ζαβολιές
και πολύ θα μου θυμώνεις,
μα αμέσως θα το μετανιώνεις...

Θα μου αγοράζεις στα κρυφά
παγωτά και καραμέλες
και αρκουδάκια με κορδέλες...

Και θ’ αγκαλιάζεις τη μαμά 
και λιγάκι θα ζηλεύω
για να μου δώσεις προσοχή 
θα γελώ και θα χορεύω.

Θα σου χαρίσω ένα φιλί, 
θα σου πω μια καλημέρα, 
αγαπημένε μου πατέρα...

Θα με κρατήσεις αγκαλιά, 
τα μαλλιά μου θα χαϊδέψεις
κι ό,τι σου πω, θα το πιστέψεις...


ΣΤΙΧΟΙ/ΜΟΥΣΙΚΗ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΠΙΕΡΗΣ
ΕΡΜΗΝΕΙΑ: ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ
ΔΙΣΚΟΣ: "Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΤΕΜΠΕΛΗ ΔΡΑΚΟΥ" (2009)


Δεν υπάρχουν σχόλια: