«Ἕλληνες ἀεί παῖδες ἐστε, γέρων δέ Ἕλλην οὐκ ἔστιν» (Πλάτων, Τίμαιος, 22b).


"Ὁμολογεῖται μὲν γὰρ τὴν πόλιν ἡμῶν ἀρχαιοτάτην εἶναι καὶ μεγίστην καὶ παρὰ πᾶσιν ἀνθρώποις ὀνομαστοτάτην· οὕτω δὲ καλῆς τῆς ὑποθέσεως οὔσης,
ἐπὶ τοῖς ἐχομένοις τούτων ἔτι μᾶλλον ἡμᾶς προσήκει τιμᾶσθαι. 24. Ταύτην γὰρ οἰκοῦμεν οὐχ ἑτέρους ἐκβαλόντες οὐδ' ἐρήμην καταλαβόντες
οὐδ' ἐκ πολλῶν ἐθνῶν μιγάδες συλλεγέντες, ἀλλ' οὕτω καλῶς καὶ γνησίως γεγόναμεν ὥστ' ἐξ ἧσπερ ἔφυμεν, ταύτην ἔχοντες ἅπαντα τὸν χρόνον διατελοῦμεν,
αὐτόχθονες ὄντες καὶ τῶν ὀνομάτων τοῖς αὐτοῖς οἷσπερ τοὺς οἰκειοτάτους τὴν πόλιν ἔχοντες προσειπεῖν".
(Ἰσοκράτης, Πανηγυρικός, στίχοι 23-24).

Τα άρθρα που φιλοξενούνται στον παρόντα ιστότοπο και προέρχονται απο άλλες πηγές, εκφράζουν αποκλειστικά και μόνον τις απόψεις των συγγραφέων τους.

Καθίσταται σαφές ότι η δημοσίευση ανάρτησης, δεν συνεπάγεται υποχρεωτικά αποδοχή των απόψεων του συγγραφέως.


ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ, ΑΦΗΝΕΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ, ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΡΘΡΟ-ΑΝΑΡΤΗΣΗ (΄κλίκ΄ στο "Δεν υπάρχουν σχόλια"). ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.

Ακολουθήστε μας στο Facebook

Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

6+1 «παγίδες» των σουπερμάρκετ



Ξέρετε γιατί τα ράφια με τα λαχανικά και τα φρούτα βρίσκονται συνήθως κοντά στην είσοδο των σουπερμάρκετ; Τα λαχανικά (ιδίως αυτά με πράσινο χρώμα) καταπολεμούν το στρες και βοηθούν τους καταναλωτές να ηρεμήσουν. 

Αποτέλεσμα; 

Μένουν για περισσότερη ώρα μέσα στο κατάστημα και άρα μπορεί να ψωνίσουν και περισσότερα πράγματα. Σε αυτό συμβάλλει και η θερμοκρασία, που συνήθως ρυθμίζεται γύρω στους 19-20 βαθμούς.

Αντίθετα, τα είδη καθημερινής χρήσης
(όπως είναι το γάλα) τοποθετούνται συνηθέστερα στο βάθος του καταστήματος έτσι, ώστε οι πελάτες να διανύουν περισσότερους διαδρόμους και να βλέπουν περισσότερα είδη και άρα «πειρασμούς».

Τα ακριβότερα προϊόντα τοποθετούνται συνήθως στο ύψος των ματιών και έτσι έχουν πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες να επιλεγούν από ό,τι τα είδη που είναι «κρυμμένα» στα κάτω ράφια.

Τα καρότσια XXL που συναντάμε σε αρκετά σουπερμάρκετ δύσκολα φαίνονται γεμάτα και έτσι δίνουν την αίσθηση στον αγοραστή ότι έχει πάρει λίγα, ακόμα κι αν ήδη έχει βάλει στο εσωτερικό αρκετά προϊόντα.

Τιμές όπως 2,99 ελκύουν σαφώς περισσότερο από τα «στρογγυλά» 3 ευρώ, για αυτό και χρησιμοποιούνται κατά κόρον.

Οι δωρεάν δοκιμές τροφίμων
(π.χ. τυριών & χυμών) δημιουργούν σε πολλούς πελάτες το αίσθημα ότι πρέπει να αγοράσουν το συγκεκριμένο προϊόν, αφού το δοκίμασαν.

Στα ταμεία πάντοτε υπάρχουν stands
με μικρά προϊόντα (π.χ. τσίχλες, μπαταρίες κ.άλ.), που αποσκοπούν στις αγορές της τελευταίας στιγμής όσων περιμένουν για να πληρώσουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: