Η εμπιστοσύνη είναι μια πολύ ιδιαίτερη και εύπλαστη έννοια, της οποίας όμως η ύπαρξη είναι απαραίτητη για την επιτυχία της εταιρείας και των υπαλλήλων της. Κανείς δεν μπορεί να καταφέρει πολλά πράγματα μόνος του και κανείς δεν κατάφερε τίποτα, χωρίς την εμπιστοσύνη και τη στήριξη των συναδέλφων του.
Υιοθετήστε τις παρακάτω τεχνικές και θα δείτε πως όχι μόνο θα πετύχει η εταιρεία σας πολλά περισσότερα, αλλά κυρίως εσείς οι ίδιοι:
Η έλλειψη εμπιστοσύνης είναι ένα από τα πρώτα προβλήματα στη λειτουργία ενός οργανισμού ή μιας εταιρείας, σύμφωνα με τις σχετικές έρευνες. Η έλλειψη εμπιστοσύνης είναι ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα στις ανθρώπινες σχέσεις, σύμφωνα με τα όσα συμβαίνουν γύρω μας.
Όσον αφορά όμως και πιο συγκεκριμένα στις επαγγελματικές σχέσεις, η εμπιστοσύνη είναι μια πολύ ιδιαίτερη και εύπλαστη έννοια, της οποίας όμως η ύπαρξη είναι απαραίτητη για την επιτυχία της εταιρείας και των υπαλλήλων της. Κανείς δεν μπορεί να καταφέρει πολλά πράγματα μόνος του και κανείς δεν κατάφερε τίποτα, χωρίς την εμπιστοσύνη και τη στήριξη των συναδέλφων του.
Υιοθετήστε τις παρακάτω τεχνικές και θα δείτε πως όχι μόνο θα πετύχει η εταιρεία σας πολλά περισσότερα, αλλά κυρίως εσείς οι ίδιοι:
1. Μιλάτε ξεκάθαρα και με ειλικρίνεια. Μπορεί στην αρχή σε κανέναν να μην αρέσει η πικρή αλήθεια, αλλά στο τέλος όλοι εκτιμούν εκείνον που έχει το θάρρος της γνώμης του και σε αυτόν καταλήγουν πάντα για σωστές συμβουλές.
2. Δείξτε το σεβασμό σας, προς τους άλλους. Θα πρέπει να ξέρετε, και αν δεν ξέρετε, να μάθετε να φέρεστε σωστά και με σεβασμό προς τους άλλους. Μην τους φέρεστε όπως θα θέλατε να φέρονται σε εσάς. Να τους φέρεστε όπως θέλουν εκείνοι να τους φέρεστε.
3. Φροντίζετε για τη διαφάνεια στις κάθε είδους συναλλαγές σας. Δηλώνετε τις προθέσεις σας και κάνετε πάντα ξεκάθαρο πως δεν κρύβουν τίποτα άλλο οι πράξεις σας, από αυτό που δείχνουν. Η διαφάνεια στη συμπεριφορά σας, θα σας ωφελήσει, όσο τίποτα άλλο και παρά τα όσα σας κάνουν, κάποιοι επίδοξοι, να νομίζετε.
4. Διορθώνετε τα λάθη σας, σε κάθε ευκαιρία. Κάθε μέρα είναι ακόμα μια ευκαιρία για να ισιώσετε τα στραβά και να διορθώσετε τα λάθη, είτε τα δικά σας, είτε όσα δεν είναι δικά σας, αλλά σας αφορούν άμεσα. Μην αφήνετε φήμες να αιωρούνται και ψίθυρους να ακούγονται. Στο χέρι σας είναι να επιβάλετε τη διαφάνεια, όσον αφορά στο όνομά σας.
5. Έχετε πίστη στους άλλους και μην τη χάνετε με την πρώτη ευκαιρία. Αναγνωρίζετε τις επιτυχίες τους και αναλαμβάνετε πάντα τις δικές σας ευθύνες, για τυχόν αρνητικά αποτελέσματα. Η εμπιστοσύνη σε μια ομάδα είναι η συνταγή της επιτυχίας της.
6. Να θυμάστε ότι ο στόχος και ο ρόλος σας σε μια εταιρεία, είναι να φέρνετε αποτελέσματα. Διατηρείτε ιστορικό των κινήσεων, επιτυχιών και αποτυχιών σας, μην αργείτε στις εταιρικές συναντήσεις και να είστε πάντα επαγγελματίες, ακόμα και υπό τις πιο αντίξοες συνθήκες.
7. Εκπαιδεύεστε διαρκώς και εξαπλώνετε το πεδίο των γνώσεών σας σε καθημερινή βάση. Διαβάζετε βιβλία σχετικά με την ειδικότητά σας, ακολουθείτε ιστοσελίδες που σας κρατούν ενήμερους για τις τρέχουσες εξελίξεις και μένετε πάντα δραστήριοι στον τομέα σας. Η φήμη σας θα χτιστεί πάνω σε ό,τι έχετε ήδη καταφέρει και όχι πάνω σε όσα σκοπεύετε μελλοντικά να καταφέρετε.
8. Αντιμετωπίζετε την πραγματικότητα και μην κρύβεστε σαν παιδί από αυτή. Μην αναβάλλετε για αύριο κάτι που μπορείτε να λύσετε σήμερα. Αντιμετωπίστε τους φόβους σας και τους ανθρώπους και θα δείτε πως μόνο έτσι θα έχετε ουσιαστική εξέλιξη και την καθαρή εμπιστοσύνη των άλλων.
9. Να είστε ξεκάθαροι και με όσα περιμένετε από τους άλλους και με τις απαιτήσεις σας από εκείνους. Σύμφωνα με σχετικές έρευνες, το 95% των διευθυντών, αποτυγχάνουν να δηλώσουν ξεκάθαρα στους υφιστάμενους ποιες είναι οι προσδοκίες τους από αυτούς καταλήγοντας σε ένα μεγάλο χάσμα επικοινωνίας. Μην περιπλέκετε τα πράγματα, όταν είναι από τη φύση τους ήδη πολύ απλά.
10. Μην αποποιείστε των ευθυνών σας και μη φοβάστε να παραδεχτείτε το λάθος σας. Δεν βοηθάει τίποτα και κανέναν το παιχνίδι της ανταλλαγής ευθυνών και της απόδοσης κατηγοριών στους άλλους. Η ευθύνη της αποτυχίας είναι δική σας, όπως και τα συγχαρητήρια της επιτυχίας!
11. Μάθετε να ακούτε επί της ουσίας τον άνθρωπο που είναι απέναντί σας και σας μιλάει. Οι περισσότεροι ακούνε παθητικά και όχι ουσιαστικά. Δεν χρειάζεται και δεν πρέπει να κάνετε χίλια πράγματα ταυτόχρονα όταν σας μιλάει κάποιος. Απλά δώστε του την αμέριστη προσοχή σας και θα σας την ανταποδώσει, όταν έρθει η δική σας ώρα να μιλήσετε.
12. Μην αθετείτε τις δεσμεύσεις και τις υποσχέσεις σας. Οι άλλοι στηρίζονται σε εσάς και πιστεύουν στα λόγια σας, οπότε μην τους προδίδετε τόσο απερίσκεπτα. Αν δεν μπορείτε να κάνετε κάτι, τότε απλά μην το τάζετε.
13. Εμπιστευτείτε εσείς πρώτοι τους άλλους. Μην εμπιστεύεστε, όμως, όσους δεν έχουν κοπιάσει αρκετά για να την κερδίσουν, αλλά δίνετε πάντα την ευκαιρία και το χρόνο στους νεότερους να κερδίσουν την εμπιστοσύνη σας.
Με το να κάνετε τον στενό σας κύκλο, ακόμη στενότερο, δεν βοηθάτε την πρόοδο του συνόλου, ούτε και τη δική σας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου