«Ἕλληνες ἀεί παῖδες ἐστε, γέρων δέ Ἕλλην οὐκ ἔστιν» (Πλάτων, Τίμαιος, 22b).


"Ὁμολογεῖται μὲν γὰρ τὴν πόλιν ἡμῶν ἀρχαιοτάτην εἶναι καὶ μεγίστην καὶ παρὰ πᾶσιν ἀνθρώποις ὀνομαστοτάτην· οὕτω δὲ καλῆς τῆς ὑποθέσεως οὔσης,
ἐπὶ τοῖς ἐχομένοις τούτων ἔτι μᾶλλον ἡμᾶς προσήκει τιμᾶσθαι. 24. Ταύτην γὰρ οἰκοῦμεν οὐχ ἑτέρους ἐκβαλόντες οὐδ' ἐρήμην καταλαβόντες
οὐδ' ἐκ πολλῶν ἐθνῶν μιγάδες συλλεγέντες, ἀλλ' οὕτω καλῶς καὶ γνησίως γεγόναμεν ὥστ' ἐξ ἧσπερ ἔφυμεν, ταύτην ἔχοντες ἅπαντα τὸν χρόνον διατελοῦμεν,
αὐτόχθονες ὄντες καὶ τῶν ὀνομάτων τοῖς αὐτοῖς οἷσπερ τοὺς οἰκειοτάτους τὴν πόλιν ἔχοντες προσειπεῖν".
(Ἰσοκράτης, Πανηγυρικός, στίχοι 23-24).

Τα άρθρα που φιλοξενούνται στον παρόντα ιστότοπο και προέρχονται απο άλλες πηγές, εκφράζουν αποκλειστικά και μόνον τις απόψεις των συγγραφέων τους.

Καθίσταται σαφές ότι η δημοσίευση ανάρτησης, δεν συνεπάγεται υποχρεωτικά αποδοχή των απόψεων του συγγραφέως.


ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ, ΑΦΗΝΕΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ, ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΡΘΡΟ-ΑΝΑΡΤΗΣΗ (΄κλίκ΄ στο "Δεν υπάρχουν σχόλια"). ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.

Ακολουθήστε μας στο Facebook

Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

Νικητές και Νικημένοι... στο τέλος του δρόμου Χρόνου Κρόνου







Ο χρόνος εννοείται “η ακαθόριστη κίνηση της ύπαρξης και των γεγονότων στο παρελθόν, το παρόν, και το μέλλον,
θεωρούμενη ως σύνολο”. 2 


Γενικά Χρόνος χαρακτηρίζεται η ακριβής μέτρηση μιας διαδικασίας από το παρελθόν στο μέλλον. Κάθε φυσικό φαινόμενο π.χ. μια πτώση αντικειμένου στο έδαφος εξελίσσεται στην έννοια της ορισμένης χρονικής περιόδου. 

Ο χρόνος μετράται σε μονάδες όπως το δευτερόλεπτο και με ειδικά όργανα τα χρονόμετρα π.χ. ρολόι. Οι καθημερινές εμπειρίες αποδεικνύουν πως ο χρόνος “κυλάει” με τον ίδιο πάντα ρυθμό και μόνο προς μια κατεύθυνση – από το παρελθόν προς το μέλλον. Η κίνηση γενικότερα ούτε μπορεί να διακοπεί αλλά και ούτε να αντιστραφεί στην έννοια του χρόνου. Παρά ταύτα, όπως εξηγεί η ειδική θεωρία της σχετικότητας, αυτή η κίνηση μπορεί να επιβραδυνθεί με ασύλληπτα μεγάλες ταχύτητες.

Ένας άλλος στερεότυπος ορισμός για τον χρόνο είναι “ένα μη χωρικό γραμμικό συνεχές
στο οποίο τα γεγονότα συμβαίνουν με εμφανώς μη αναστρέψιμη τάξη”. 

Πρόκειται για μείζονα έννοια η οποία λειτουργεί τόσο ως θεμελιώδης οντότητα, όσο και ως σύστημα μέτρησης. Με τον χρόνο ασχολήθηκε τόσο η φιλοσοφία όσο και η επιστήμη, διαμορφώνοντας ενίοτε αντιφατικές απόψεις για το νόημά του. 

Επί της ουσίας οι διαφοροποιήσεις δεν αφορούν στις μονάδες μέτρησης του χρόνου, αλλά στο αν ο χρόνος ως οντότητα είναι δυνατόν να μετρηθεί ή αποτελεί τμήμα του μετρητικού συστήματος. (ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ)


Αλληγορίες του Χρόνου σε Μονοπάτια Ομηρικού Δρόμου

Νικητές και Ήττημένοι συναντιούνται στο τέλος τους δρόμου και το μόνο που μένει είναι η κατανόηση πως ο ΧΡΟΝΟΣ είναι πάντοτε πολύ λίγος και ο μόνος που έχουν για όσο καιρό τον έχουν. Για τον πολεμιστή ο χρόνος είναι Ιερός Θεός και ο μόνος που σέβεται απόλυτα. 

Είναι και μεγάλος καλλιτέχνης γιατί όλα τα όντα αποκτούν σχήμα και μορφή μέσα του, όταν τα γεννά , διαφορετικά δεν υπάρχουν πουθενά. Είναι και αδέκαστος δικαστής και κριτής ανελέητος επειδή την ΑΛΗΘΕΙΑ ερευνά. 

Η Αλήθεια του Χρόνου καταγράφεται στα πεδία τα κοσμικά και οι ταξιδευτές του Χρόνου την βρίσκουν μαζί με όποιον την αναζητά πραγματικά. 

Όλα τα παιδιά του θα καταβροχθιστούν εκτός από εκείνα που θα γεννηθούν δυνατά στον νου και ωραία από την μητέρα Ρέα. Θα προστατευτούν από την Γαία και θα τροφοδοτηθούν από μια πλούσια Αίγα πολυμήτιδα μωρά αστέρια του ολυμπιακού νου λαμπερά.

Το πρόβλημα του Χρόνου είναι ένα πρόβλημα του σκληρού Κρόνου, όταν τον κοιτάζεις γραμμικά σε καταβροχθίζει και είναι εχθρός σου.

Όταν τον κοιτάζεις αντίστροφα σε ανανεώνει και είναι σύμμαχος σου. Τον ξαναγενάς από το κεφάλι σου με την μορφή της Σοφίας και της Αθηνάς.

Το πρόβλημα των ανθρώπων με τον χρόνο είναι ότι τον “σκοτώνουν” εδώ και εκεί, σε ανόητες ασχολίες και ενδιαφέροντα ορνίθων απελπιστικά. Κάποια στιγμή όμως κάποιος πρέπει να τους θυμίσει και να τους πει πως είναι ήδη “νεκροί” και το χειρότερο δεν έχουν ούτε μία πράξη κατάθεσης στο Πνεύμα του Ανθρώπου σε όλη τους την άδεια ζωή, ΖΩΝΤΑΝΗ, γιατί δεν έχουν ΨΥΧΗ.


Αστραία , Ιούνιος 2014, 6

Δεν υπάρχουν σχόλια: