Το μάθημα αποτελεί μια σύντομη παρέμβαση και έχει σχεδιαστεί για να αλλάξει τις σχέσεις των μαθητών με τα μαθηματικά ενώ πρόκειται για μια έκδοση ειδικά σχεδιασμένη για εκπαιδευτικούς και γονείς.
Το μάθημα παρέχει την ευκαιρία στους τελευταίους να γνωρίσουν νέες τεχνικές προσέγγισης των Μαθηματικών και της διδασκαλίας τους αλλά και να ανταλλάξουν απόψεις με άλλους γονείς, δασκάλους των Μαθηματικών και φοιτητές.
Οι ενότητες με τις οποίες θα ασχοληθεί το μάθημα είναι οι εξής : κατάρριψη των μύθων για τα μαθηματικά, Μαθηματικά και νοοτροπία, Διδασκαλία μαθηματικών για μια νοοτροπία ανάπτυξης, Λάθη – Προκλήσεις – Εμμονές, Εννοιολογική Μάθηση – Μέρος Πρώτο, Εννοιολογική μάθηση – Μέρος Δεύτερο, Εκτιμώντας την Άλγεβρα και η μετάβαση σε ένα νέο μέλλον στα Μαθηματικά.
Θα ξεκινήσει στις 15 Ιουλίου και ακολουθώντας το πρόγραμμα των 2 ενοτήτων ανά εβδομάδα θα διαρκέσει μέχρι και τις 27 Σεπτεμβρίου. Το μάθημα δεν περιλαμβάνει βαθμολόγηση παρά μόνο κάποιου είδους αυτό-αξιολόγηση κατά τη διάρκεια.
Η κάθε ενότητα θα διαρκεί 1 με 2 ώρες το πολύ και θα περιλαμβάνει βίντεο της Boaler, συνεντεύξεις με μαθητές, οπτικά εφέ, κάποιους συναδέλφους της καθηγητές, οι οποίοι θα συμμετέχουν καθώς επίσης και συνεντεύξεις με μερικούς από τους κορυφαίους στοχαστές του κόσμου, για παράδειγμα τον Sebastian Thrun και την Carol Dweck.
Μετά το πέρας των μαθημάτων, οι συμμετέχοντες θα λάβουν μία δήλωση ολοκλήρωσης.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε τη σελίδα :
https://class.stanford.edu/courses/Education/EDUC115N/How_to_Learn_Math/about
Η μεταφορά του θέματος αυτού δεν αποτελεί την πλήρη και ακριβή μετάφραση από την παραπάνω σελίδα αλλά μια συντόμευση και ελεύθερη μετάφραση, για λόγους συντομίας και καλύτερης κατανόησης.
Πηγή : Stanford University
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου